RSS

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

ΕΦΙΑΛΤΕΣ-ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΨΥΧΗΣ / ΚΡΙΤΙΚΗ

ELSA PAZOLIDOU
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Ο Ρέιμοντ ήταν επικίνδυνος!!!!Η αρχή!!!!
Πετάει για Ντανγουιτς,στο σπίτι των παππούδων του,στην Αγγλία,αφήνοντας πίσω του την Αμερική,το σπίτι του και τους γονείς του.Οι ουσίες και το αλκοόλ είναι η αιτία!!!!Ύστερα από την αποτοξίνωση που του επιβλήθηκε και για να γλιτώσει από τον εγκλεισμό του στη φυλακή,συνέναισε, κατ αναγκην, στο να μετακομίσει!!!!Μία καινούρια ζωή ανοίγεται μπροστά του και τον περιμένει να την εξερευνήσει!

Πιάνει δουλειά στην πανσιόν των παππούδων τού κι εκεί γνωρίζει την Ονόρα,το κορίτσι,το φρικιό,με τα χίλια πρόσωπα!Τα μυστικά της πολλά και τα προβλήματα της, ανυπέρβλητα!
Γεννιέται ένας μεγάλος έρωτας, που πότε θα τους ανυψώνει στο φως και πότε θα τους καταδικάζει στο σκοτάδι!!!!
Ο Ρέιμοντ καλειται να ανακαλύψει τα μυστικά της αγαπημενης του!!!Η ανακάλυψη τρομακτική,γεμάτη θρύλους,φαντάσματα,ήχους σιγανους που δεν τους πιάνει ο απλός άνθρωπος!!!!Η απόλυτη μαγεία!
Όλα αυτά μαζί, μου κρατησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μου για κάθε επόμενη σελίδα που γυρνούσα.Η καρδιά μου δεν χτυπούσε απλά,βροντουσε!Η συμμετοχή μου υποχρεωτική,ποτέ στον ήλιο και πότε στο σκοτάδι τους!
Έζησα έναν υπέροχο ερωτά μαζί τους,θύμωσα,χαμογέλασα αλλά και φοβήθηκα!Όλα τα συναισθήματα μου τα περιέβαλε μία μαγεία!
Αναγνώρισα την μεταμόρφωση του ήρωα, που με τον έρωτα του για την Ονόρα,εξελίχθηκε από έναν προβληματικό νεαρό,σ ένα ολοκληρωμένο και μεστωμένο άντρα!
Ο πατέρας του,ένας χαρακτήρας απολαυστικός με πάρα πολλά μειονεκτήματα ,καυστικός και αντισυμβατικός στο έπακρο!
Η Ονόρα,ένα κορίτσι που δεν το αναγνωρίζεις ποτέ!!!!
Μια ιστορία μαγευτική, ένα παραμύθι για μεγαλους,με άπλετο χιούμορ,έρωτα,μάχες, αρρωστημένες καταστάσεις! Ένα παραμύθι πρωτότυπο σε μία άλλη πραγματικότητα!
Ένα άρτιο λογοτεχνικό εργο,υπέροχα δομημένο,με σωστά ελληνικά,σωστές σκέψεις και χωρίς καθόλου κενά!
Ιδιαίτεροι χαρακτήρες οι ήρωες,μας καλούν να ασχοληθούμε με τον καθένα τους ξέχωρα!
Το υπερφυσικό στοιχείο κυριαρχεί, σε σημείο να νομίζω ότι όλα αυτά τα στοιχειά, κυνηγάνε εμένα!!!!Πλούσιες εικόνες, γεμάτες κίνηση, συναίσθημα και πολλή πολλή μαγεία!!!!
Ένα τέλος καθηλωτικό, ένα συγκλονιστικό φινάλε που μ έκανε να μετανιώσω που δεν πήρα όλη την τριλογία μαζί!
Ανυπομονώ να ξαναχάσω τον ύπνο μου!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου