RSS

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

MARGARET DALKOUR

Συνέντευξη με την Margaret Dalkour

Elsa Pazolidou Καλησπέρα Margaret,με μεγάλη μου χαρά σε καλωσορίζω στην ομάδα μας!!!!
Margaret Dalkour Καλησπέρα και σε σένα Elsa Pazolidou και στη Βίκυ Τάσιου και σε όλα τα μέλη της ομάδας.
Μαρία Ανδρακάκη Καλησπέρα σας!
Elsa Pazolidou Κι ας πω την πρώτη μου ερώτηση:Είναι ένα βιβλίο,που εγώ προσωπικά,το λάτρεψα!!!Θέλεις να μας πεις,από πού εμπνεύστηκες το θέμα;;;
Margaret Dalkour Θα έλεγα από την ανάγκη που δημιουργήθηκε μέσα μου, να μιλήσω για κάτι διαφορετικό. Κάτι που υπήρχε και υπάρχει μέσα σε όλους μας αλλά που χρειαζόταν μια μικρή υπενθύμιση. Πιο απλά, ήθελα να μιλήσω στο συνάνθρωπό μου. Ήθελα να προσπαθήσω να απευθυνθώ στον Άνθρωπο κι ό, τι τον συνιστά πέρα από την κυτταρική του δομή. Το αν τα κατάφερα ή όχι...θα δείξει. χεχεχε
Elsa Pazolidou Η αλήθεια είναι ότι η πίστη και η αγάπη για τον άνθρωπο,διαχέονται σ όλο το βιβλίο!!!!
Elsa Pazolidou Πόσα χρόνια το γράφεις το συγκεκριμένο βιβλίο;
Margaret Dalkour Μου χρειάστηκε μια 5ετία για να ολοκληρώσω και τα δύο μέρη του βιβλίου. Σύντομα θα βρίσκεται στα ράφια των βιβλιοπωλείων και το β' μέρος.
Elsa Pazolidou Το περιμένουμε με αγωνία Margaret,να σαι σίγουρη!!!!
Andreas Elsa Venardos-Kollia Ο τίτλος είναι αληθινός ή αλληγορικός;Πιστεύεις ότι γεννιόμαστε με το κακό μέσα μας ή δημιουργείται από τις καταστάσεις που ζούμε;
Margaret Dalkour Φυσικά και είναι αλληγορικός!!! Το ανθρώπινο μυαλό είναι ΜΗΤΡΑ. Δημιουργεί. Μπορείς να πεις πως είναι μια τέλεια μηχανή που κάθε στιγμή δημιουργεί την πραγματικότητα την οποία βιώνουμε. Δε φταίει ποτέ η μηχανή, αν ο χειριστής δεν τη χειρίζεται σωστά ή αν δε γνωρίζει τις δυνατότητες που διαθέτει...
Andreas Elsa Venardos-Kollia Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!
Μαρία Ανδρακάκη Καλησπερα σας! Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει,είναι όμως στα άμεσα σχέδια μου.Στο εξώφυλλο σας έχετε ένα ρολόι.Ποια η σχέση σας με τον χρόνο;
Margaret Dalkour Η εικόνα είναι άμεσα συνδεδεμένη με το περιεχόμενο του βιβλίου και τρόπον τινά, υποδηλώνει την ανυπαρξία του Χρόνου, τουλάχιστο...έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο ανθρώπινος νους. (Όμως...μην βγάλεις το ρολόι σου ή το πετάξεις. Ιδιαίτερα, αν είναι ακριβό...χεχεχεχε)
Elsa Pazolidou Margaret,θα ήθελα να ρωτήσω,τι ακριβώς διαπραγματεύεται το βιβλίο;;;;Για ποιο πράγμα μας μιλάς;;;;
Margaret Dalkour Θα έλεγα, πως γίνεται μια προσπάθεια επανασύνδεσης του Ανθρώπου με την αληθινή φωτεινή του φύση. Μια προσπάθεια ν' αρχίσει να δημιουργεί "Παράδεισους" γύρω του σταματώντας να φτιάχνει συνεχώς της μπάρες της φυλακής του. Περισσότερες πληροφορίες στο περιεχόμενο...χεχεχε.
Μαρία Ανδρακάκη Έχετε σκεφτεί το επόμενο σας βιβλίο;τον τίτλο,την υπόθεση,τους ήρωες. Θα είναι στο ίδιο ύφος με την Μήτρα του κακού;
Margaret Dalkour Το τρίτο μου βιβλίο, μιας και το δεύτερο είναι το δεύτερο μέρος της ΜΗΤΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ και θα κυκλοφορήσει πιθανότατα μες τον Νοέμβριο, το γράφω ήδη και θα είναι διαφορετικό από τη διλογία. (Όλη την ώρα με το ίδιο φόρεμα??? χεχεχε)
Elsa Pazolidou Πιστεύεις ότι ο άνθρωπος έχει μέσα του μία μήτρα του κακού;;;Του καλού;;;;
Margaret Dalkour Αγαπητή Έλσα, νομίζω πως το ερώτημά σου είναι παρόμοιο με των Andreas Elsa Venardos-Kollia, δες την απάντηση κι αν δε σε καλύπτει το ξαναβλέπουμε.
Elsa Pazolidou Πόσο σχετικός είναι ο χρόνος με το χώρο;
Margaret Dalkour Ουσιαστικά, ο χρόνος αποτελεί καμπύλωση του χώρου. Κατ' εμένα υπάρχουν αλληλένδετα κι όχι ξεχωριστά όπως αντιλαμβανόμαστε αυτές τις έννοιες.
Elsa Pazolidou Τι διαβάζεις σήμερα;
Margaret Dalkour Αστερίξ! Κάπου-κάπου, πρέπει να κατεβάζουμε τα βολτ αλλιώς υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς!!!! χεχεχε.
Μαρία Ανδρακάκη Θα ήθελα να μου πείτε τι είδους βιβλία διαβάζατε ως παιδί.
Margaret Dalkour Ό, τι έπεφτε στα χέρια μου! Όμως προτιμούσα τα βιβλία φαντασίας και πολύ νωρίς άρχισα να ασχολούμαι με τη φιλοσοφική θεώρηση των θρησκειών. (Γι' αυτό έγινα έτσι...χεχεχεχε)
Μαρία Ανδρακάκη Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ξένος συγγραφέας και ποιον (ξένο πάντα συγγραφέα) δεν θα διαβάζατε ποτέ;
Margaret Dalkour Ντοστογιέφσκυ, Κάφκα, Νίτσε είναι οι κορυφές για μένα. Τώρα, όσο αφορά το δεύτερο ερώτημά σου, δεν υπάρχει συγγραφέας που θα έστελνα με εσκεμμένη άρνηση στο πυρ το εξώτερο! Μπορεί να μη συμφωνώ με κάποιους αλλά πιστεύω πως από τη στιγμή που κάποιος επενδύει το χρόνο και τη σκέψη του προκειμένου να δημιουργήσει ένα πόνημα, σίγουρα κάτι έχει να προσφέρει...
Μαρία Ανδρακάκη Απ ότι κατάλαβα, βασικός ήρωας είναι ο Φρανκ.Θα ήθελα να μου τον κάνετε εικόνα.Ποιος ηθοποιός πιστεύετε ότι θα μπορούσε να ενσαρκώσει τον Φρανκ;
Margaret Dalkour Αυτό δεν το γνωρίζω. Αλλά αν ποτέ γίνει ταινία, ελπίζω ο σκηνοθέτης να βρει κατά τη διάρκεια του κάστινγκ τον καταλληλότερο...αλλιώς πάει η ταινία, πάει και το βιβλίο...χεχεχε. (Πάντως αν έχεις κάποια κονέ, σε παρακαλώ πρότεινέ το σε κάποιους...
Μαρία Ανδρακάκη Κονέ όχι, προτίμηση όμως έχω 
Μαρία Ανδρακάκη Θα ήθελα να μου ολοκληρώσετε την πρόταση: Γράφω σημαίνει.....
Margaret Dalkour Ζω και ανασαίνω έχοντας κάποιο σοβαρό λόγο ή...έχοντας βρει γιατί είμαι "εδώ".
Elsa Pazolidou Υπέροχο!!!!!
Μαρία Ανδρακάκη Θα σας ενοχλούσε μια αρνητική κριτική;
Margaret Dalkour Μόλις διαβάσεις το βιβλίο θα έχεις και την απάντησή σου. Free Will, my dear!!!Υπάρχει παντού διάχυτη στην πλοκή, η έννοια της ελεύθερης βούλησης που συνεπάγεται την έννοια της ελεύθερης έκφρασης. Και για να είμαι σαφέστερη: Δε θα με έκανε ευτυχισμένη α...Δείτε περισσότερα
Adonis Rodousakis Ούτε εγώ το έχω διαβάσει αλλά θα το ήθελα, εγώ θα ήθελα να ρωτήσω ποιος είχε την ιδέα για τον τίτλο του βιβλίου, που σίγουρα από μόνος του στρέφει τα βλέμματα πάνω στο βιβλίο.
Margaret Dalkour Με κολακεύεις και δε σου κρύβω πως μου αρέσει!!!χεχεχε. Ο τίτλος είναι του συγγραφέα.Τώρα για το περιεχόμενο...δε ξέρω τι να σου απαντήσω. χαχαχαχ.(αστειεύομαι, φυσικά)
Helen Konidari Καλώς ήρθατε.Ποιες είναι οι επιρροές σας ;
Margaret Dalkour Θα έλεγα πως η επιστήμη της φυσικής σε συνδυασμό με τη φιλοσοφία του εσωτερισμού και οι διάφορες έρευνες αρμονικού κι επιτυχούς συνδυασμού τους, αποτέλεσαν τις γενικότερες επιρροές μου.
Helen Konidari Margaret Dalkour Ευχαριστώ πολύ.
Μαρία Ανδρακάκη Ποια εποχή σας αρέσει περισσότερο να γράφετε;
Margaret Dalkour Όλες αρκεί να έχω έμπνευση και να είμαι σίγουρη γι' αυτό που θέλω να πραγματευτώ στην εκάστοτε ιστορία. (τώρα κι ένα στυλ καιρού-φύσης "Μόνιμες Μαλδίβες" δε θα με χάλαγε καθόλου...χεχεχε)
Νικόλαος Μουρατίδης Τι κάλο λόγο θα δίνατε σε κάποιον να διαβάζει το βιβλίο σας
Margaret Dalkour Προσωπικά, δε θα του έδινα κανένα λόγο. Το θέμα δεν είναι να "διαβάσει" κάποιος το βιβλίο αλλά να επαναπροσδιορίσει τη στάση ζωής του προς το μεγαλύτερο όφελός του. Τουλάχιστο με αυτή την πρόθεση γράφτηκε το βιβλίο...

Χριστινα-Γιαννης Τζανετος Καλησπέρα! !! Το βιβλίο σας το έχω αλλά δεν βρήκα ακόμα χρόνο! !! Καλη επιτυχία! !! Σας έχουν επηρεάσει συγγραφείς και βιβλία που έχετε διαβάσει; τι αναγνώσματα σας ευχαριστούν; μπορείτε να μου πείτε ένα βιβλίο που έγραψε στην καρδιά σας; Ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι επιτυχίες
Margaret Dalkour Το Βιβλίο Ποιεί ήθη! Οπότε πως θα μπορούσα να μην είμαι επηρεασμένη από τα αναγνώσματα? Νομίζω, πως αυτό συμβαίνει σε όλους μας. Γενικώς με ευχαριστούν αναγνώσματα που έχουν να προσφέρουν στην πνευματική εξέλιξη του Ανθρώπου. Όμως ποτέ δε λέω όχι σε έν...Δείτε περισσότερα
Χριστινα-Γιαννης Τζανετος Ευχαριστώ πολύ! ! Κάθε επιτυχία εύχομαι! !
Δωρα Τσιμπογιαννη Καλώς ήρθατε στην ομάδα μας. Εσείς διαβάζετε βιβλία; αν ναι πιο πολύ προτιμάτε ξένους η Έλληνες συγγραφείς; τι είδους βιβλία σας αρέσουν; ετοιμάζεται τώρα κάποιο νέο βιβλίο;
Margaret Dalkour Αγαπητή Δωρα Τσιμπογιαννη , έχω απαντήσει στις ερωτήσεις σου παραπάνω. Κάνε ένα κόπο γλυκιά μου και θα τις βρεις. Σ' ευχαριστώ πολύ που ήσουν μαζί μας!!! 
Δωρα Τσιμπογιαννη Margaret Dalkour κι εγώ σας ευχαριστώ κ εύχομαι πάντα επιτυχίες.
Elsa Pazolidou Για να μη χάνει χρόνο η συγγραφέας αλλά κι εμείς για να μη διαβάζουμε τις ίδιες απαντήσεις,ας διαβάσουμε τις ερωτήσεις που έχουνε προηγηθεί κι ας ρωτήσουμε κάτι άλλο!!!! Ευχαριστώ παρεάκι!!!!!
Margaret Dalkour ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ελπίζω να ανταποκριθείτε στη συμβουλή της μαμάς σας....εεε....της διαχειρίστριας, ήθελα να πω!!! 
Δωρα Τσιμπογιαννη Εντάξει Μαμα Ελσα αχαχα
Μαρία Ανδρακάκη Ορμώμενη από το όνομά σας που δεν είναι ελληνικό,θα ήθελα να μάθω λίγα ακόμη πράγματα για σας.Την καταγωγή σας,που μεγαλώσατε.
Margaret Dalkour Κατάγομαι από την ελληνική επαρχία και ζω μόνιμα εκεί. Άμφισσα Φωκίδας. Το όνομά μου είναι παράφραση -τρόπον τινά- του ελληνικού μου ονοματεπωνύμου και δημιουργήθηκε προκειμένου να εξυπηρετήσει την προώθηση των βιβλίων μου στην παγκόσμια αγορά. Υποθέτω, μέχρι τέλος Οκτώβρη, θα κυκλοφορεί μεταφρασμένο στα αγγλικά στην Amazon και λοιπές διεθνείς αγορές.
Elsa Pazolidou Καλή επιτυχία εύχομαι και στην παγκόσμια αγορά!!!!!Από καρδιάς!!!!
Βίκυ Τάσιου Καλησπερα Margaret, καλώς ήρθες και σε ευχαριστούμε πολύ για αυτήν την συνέντευξη.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω σε ποια κατηγορία θα κατέτασσες το βιβλίο σου;;;;
Margaret Dalkour Αν υπήρχε τέτοια κατηγορία Βίκυ Τάσιου θα έλεγα πως πρόκειται για φιλοσοφικό θρίλερ δράσης. Όμως δεν υπάρχει και εγώ προσωπικά, θα προτιμούσα να καταταγεί στα βιβλία που προσπαθούν να μιλήσουν στο ον που βρίσκεται εντός της σάρκας..."Σαρκαστικό" πάντως δε θα το έλεγα!!!χεχεχε
Βίκυ Τάσιου Ποια είναι η μήτρα του κακού για την Margaret;;;;
Margaret Dalkour Αγαπητή μου διαχειρίστρια, σε πρόλαβαν άλλοι. Δες παραπάνω...χεχεχε
Βίκυ Τάσιου Margaret ποιο είναι κατά την γνώμη σου το μεγαλύτερο κακό που υπάρχει στις μέρες μας.
Margaret Dalkour Το ότι δεν μπορούμε ή φοβόμαστε να δούμε το ΚΑΛΟ!!!
Elsa Pazolidou Margaret,όταν γράφεις ένα βιβλίο,τι κάνεις;;;; Απομονώνεσαι ή όχι;;;Έχεις κάποιες συνήθειες?

Margaret Dalkour Μα όλα θέλεις να τα μάθεις πια??? (αστειεύομαι) Ναι, προτιμώ την απόλυτη ησυχία γιατί με βοηθά να συγκεντρώνομαι χωρίς περισπασμούς. 

Elsa Pazolidou Έχω μεγάλο ενδιαφέρον για συγγραφείς που αγαπώ!!!!
Βίκυ Τάσιου Margaret θα ήθελα να σε ρωτήσω αν χρειάστηκε να κάνεις κάποια έρευνα για το βιβλίο σου?
Margaret Dalkour Φυσικά, χρειάστηκε. Έπρεπε να συνδυαστούν πολλά δεδομένα μαζί έτσι ώστε ταυτόχρονα να δώσουν ένα μυθιστόρημα γραμμένο για όλους που όμως δε θα έμοιαζε πουθενά με manual ευτυχίας.
Βίκυ Τάσιου Θα ήθελα να μας πεις δύο πράγματα τα οποία δεν ξέρουμε για τη margaret.
Margaret Dalkour Υπάρχουν άπειρα πράγματα που αγνοώ κι εγώ η ίδια για μένα, καλή μου. Μη μου βάζεις φωτιές τώρα...χεχεχε

Μαρία Ανδρακάκη Πιστεύετε πως σήμερα υπάρχουν καλά ελληνικά λογοτεχνικά βιβλία;
Margaret Dalkour Πιστεύω πως υπάρχουν καλοί λογοτέχνες ή τουλάχιστο...λογοτέχνες που σαν άνθρωποι έχουν ευθύνη απέναντι στο αναγνωστικό κοινό.
Μαρία Ανδρακάκη Διαβάζουν οι Έλληνες σήμερα και ιδιαίτερα τα νέα παιδιά;
Margaret Dalkour Νομίζω, για τη σκληρότητα με την οποία έχουν επιβληθεί κάποια πράγματα στους νέους σήμερα, διαβάζουν επαρκώς. Αν είσαι παιδί και με σχολείο-φροντιστήρια-διάβασμα μαθημάτων, τρως σε σύνολο 15-16 ώρες τη μέρα τότε δύσκολα βρίσκεις ΧΡΟΝΟ και ΔΙΑΘΕΣΗ να δι...Δείτε περισσότερα
Paraskevi Sdrali Καλησπέρα και από μένα!!!! Αν μπορούσατε να γυρίσετε πίσω στο χρόνο, σε ποια εποχή θα θέλετε να βρεθείτε? Κ αν σας ζητούσαν να μείνετε σε ένα χώρο (όχι για πολλές ώρες όμως) που θα ήταν επίσης?
Margaret Dalkour Paraskevi Sdrali , έχω ξαναπεί σε άλλη συνέντευξη πως ζω αποκλειστικά και μόνο στο ΤΩΡΑ! Μέσα μου πιστεύω πως βρίσκομαι στην κατάλληλη στιγμή στον κατάλληλο χρόνο. Οπότε, δε θα άλλαζα ποτέ το τώρα μου για κάποιο "τότε" που ενδεχομένως δε θα μπορούσα ή ...Δείτε περισσότερα
Margaret Dalkour Δωρα Τσιμπογιαννη Ναι, το διαβάζει κάποιο δικό μου άτομο αλλά ΠΡΙΝ΄απ' όλους, το διαβάζει η Margaret Dalkour για να έχει ήσυχη τη συνείδησή της πως τουλάχιστο προσπάθησε να δώσει τον καλύτερό της εαυτό.
Δωρα Τσιμπογιαννη Μόλις γράψετε ένα βιβλίο θέλετε να το διαβάσει κάποιος δικός σας άνθρωπος για να σας πει την άποψη του;;;
Margaret Dalkour Δωρα Τσιμπογιαννη δες παραπάνω απάντηση σε Δωρα Τσιμπογιαννη!!! χεχεχε
Βίκυ Τάσιου Margaret, η Έλσα ,εγώ και τα βιβλίο αρώματα Σε ευχαριστούμε θερμά για αυτή τη συνέντευξη.

Margaret Dalkour Εγώ σας ευχαριστώ κορίτσια, εσάς κι όλα τα μέλη της υπέροχης ομάδας σας που μου χάρισαν το χρόνο και το εγκάρδιο καλωσόρισμά τους! Εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ να είστε πάντα καλά!!!
Μαρία Ανδρακάκη Κι εγώ σας ευχαριστώ πολύ.ειλικρινά απόλαυσα την συνέντευξη 

Elsa Pazolidou Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το χρόνο που μας διεθεσες!!!Ήσουν καταπληκτική!!!




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου