RSS

Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ

Ο Μάριος Καρακατσάνης γεννήθηκε το 1978 στον Πειραιά. Ανήσυχος από μικρό παιδί, τον έλκυε ανέκαθεν το παράξενο, το ανεξήγητο και το μεταφυσικό στοιχείο. Από νεαρή ηλικία του άρεσε να βλέπει ταινίες τρόμου, να ασχολείται με την ταχυδακτυλουργία και να γράφει ποιήματα. Σε ηλικία 13 ετών ξεκίνησε το πρώτο του έργο: μια ποιητική συλλογή όπου περιέγραφε -με το δικό του πάντα προσωπικό στυλ- τις σκέψεις, τις ανησυχίες, την αγωνία του, αλλά και τις προσωπικές του εμπειρίες, ευχάριστες και δυσάρεστες.
Η εν λόγω ποιητική συλλογή εκδόθηκε τον Οκτώβρη του 2014. Μεγαλώνοντας, συνέχισε να γράφει ασταμάτητα, καταφέρνοντας να περιορίσει σημαντικά την δυσλεξία του αλλά και να την εκμεταλλευτεί, μεταφέρνοντας όλες τις εικόνες που είχε στο μυαλό, σε γραπτό λόγο, όσο δύσκολο κι αν είναι! Η "Συμφωνία" είναι το πρώτο του επίσημα δημοσιευμένο έργο. Το δεύτερο μυθιστόρημά του με τίτλο "Άμυ" εκδόθηκε τον Οκτώβρη '14.
Στο πανελλήνιο διαγωνισμό "Βραβεία Λογοτεχνίας του Φανταστικού "Larry Niven"" διακρίθηκε με την τρίτη (3η) θέση για συγγραφή νουβέλας και η βράβευση θα λάβει χώρα τον Απρίλιο του 2015.
Στον επίσης πανελλήνιο διαγωνισμό "Ασημένια σελίδα 2015", έλαβε την πρώτη θέση με έπαινο στην κατηγορία διήγημα.
Τέλος, έχει δημιουργήσει την ιστοσελίδα www.esperos-paranormal.com, η οποία έχει γίνει ευρέως αποδεκτή, χάρη στην ελεύθερη και ανεξάρτητη πορεία που ακολουθεί, κάτι που χαρακτηρίζει εξάλλου και τον ίδιο.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τον ίδιο αλλά και για το έργο του θα βρείτε στο:
http://www.marioskarakatsanis.gr.


ΠΗΓΗ:Biblionet

Μάριος Καρακατσάνης Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε! Με χαρά να απαντήσω στις όποιες ερωτήσεις σας.
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Μάριε θα ήθελα και εγώ να σε ευχαριστήσω πολύ που μας έκανες την τιμή να είσαι κοντά μας στα βιβλιοαρώματα....και θα μας δώσεις ετσι την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα και το συγγραφικό σου έργο αλλά και εσένα....με πολλή μεγάλη χαρά λοιπόν θα σε περιμένουμε κοντά μας το Σάββατο...
Βίκυ Τάσιου Καλώς ήρθες Μάριε και σε ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που κάνεις στην παρέα μας. 
Αυτή η συνέντευξη για μένα προσωπικά έχει μεγάλη σημασία. 
Πρώτον γιατί φιλοξενούμε έναν συγγραφέα της λογοτεχνίας που αγαπώ....
Δείτε περισσότερα
Ntina Asproudi Καλοταξιδο το βιβλιο σας. Ποιος ειναι ο αγαπημενος σας συγγραφεας;
Μάριος Καρακατσάνης Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Ένας από τους αγαπημένους μου συγγραφείς είναι ο Έντγκαρ Άλλαν Πόε. 
Φυσικά από τους σύγχρονους λατρεύω τον Stephen King.
Ntina Asproudi Και σε εμενα αρεσει πολυ ο Stephen King
Ntina Asproudi Τι αποτελει πηγη εμπνευσης για σας;
Μάριος Καρακατσάνης Πηγή έμπνευσης είναι η καθημερινότητα. Μια συζήτηση που θα ακούσω, μια ταινία που θα δω, ένα μουσικό κομμάτι στο ραδιόφωνο, κυριολεκτικά τα πάντα που η φαντασία μου θα τα διαστρεβλώσει τόσο πολύ, που θα μπορώ να γράψω μια ολόκληρη ιστορία ή ένα πεζογράφημα από μια μονάχα λέξη.
Ntina Asproudi Μεσα απο τα βιβλια σας, θελετε να περασετε καποια μηνυματα στους αναγνωστες;
Μάριος Καρακατσάνης Μέσα από όλα μου τα έργα περνάω δικά μου μηνύματα. Και αυτή είναι η διαφοροποίηση που έχω από άλλους ομότεχνους ψυχολογικών θρίλερ και τρόμου. Γιατί θεωρώ ότι ακόμα και αυτό το είδος λογοτεχνίας, μπορεί να μεταφέρει στον αναγνώστη τέτοιο προβληματισμό και στοχασμό, που θα τον κάνει κυριολεκτικά να ξεχάσει ότι διαβάζει θρίλερ.
Ntina Asproudi Ευχαριστω για τις απαντησεις, να ειστε καλα, δημιουργικος με πολλες επιτυχιες!!!
Βίκυ Τάσιου Μάριε, υπάρχουν άνθρωποι που φοβούνται ή διστάζουν να διαβάσουν αυτό το είδος λογοτεχνίας
Τι έχεις να τους πεις?
Μάριος Καρακατσάνης Φοβούνται γιατί στο άκουσμα θρίλερ (για αυτούς δεν υπάρχουν είδη πχ σπλάτερ, ψυχολογικό, τρόμου, φαντασίας κλπ κλπ όλα είναι φρίκης!) φαντάζονται κομμένα χέρια, πόδια άντερα και άφθονο αίμα. Ψάξτε το λίγο γιατί θα ήταν εξίσου άδικο να πούμε και εμείς ότι όλα τα βιβλία που δεν είναι θρίλερ, είναι άρλεκιν που μιλάνε για χαμένες αγάπες.
Βίκυ Τάσιου Πιστεύεις ότι πρωταρχικός σκοπός ενός συγγραφέα της λογοτεχνίας τρόμου είναι να τρομάξει τους
Μάριος Καρακατσάνης Η αλήθεια είναι ότι ο κυριότερος ρόλος ενός συγγραφέα τρόμου είναι να τρομάξει και μόνο. Να αιφνιδιάσει και να προκαλέσει ταραχή. Και αυτό το κενό έρχομαι να καλύψω εγώ. Θέλοντας να δημιουργήσω ένα εντελώς δικό μου στυλ γραφής, συνδυάζω τους βασικούς αυτούς κανόνες των θρίλερ με τον λυρισμό. Δύσκολο πολύ, όμως δεν είναι τυχαίο που αναγνώστες που δε διάβαζαν ποτέ βιβλία τρόμου-φαντασίας εμένα με διαβάζουν.
Elsa Pazolidou Καλησπέρα κι από μένα!!!!Να ρωτήσω.....Έχετε επιρροές από ταινίες τρόμου???
Μάριος Καρακατσάνης Φυσικά και έχω επιρροές! Πολλές φορές όταν θα δω μια ταινία τρόμου λέω «ααα! εγώ αν ήμουν στην θέση του σεναριογράφου θα έγραφα αυτό εκείνο το άλλο». Και επειδή κάποιες σκηνές των ταινιών, καταλήγουν να είναι άλλο ένα κοινότυπο και εντελώς προχειρογραμ...Δείτε περισσότερα
Elsa Pazolidou Πράγματι,μπορώ να το φανταστώ αυτό που λέτε!!!!Έχετε δίκιο,και φτάνει σε μας ένα αποτέλεσμα super!!!!
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Σε ποια συναισθηματική κατάσταση πρέπει να είναι ένας συγγραφέας του δικού σου είδους για να μπορεί να αποδώσει καλύτερα όταν γράφει...???
Μάριος Καρακατσάνης Στην ίδια κατάσταση με όλους τους συγγραφείς! Δε πιστεύω να φαντάζεστε ότι η δική μας κατηγορία για να γράψει τέτοιου είδους βιβλία θα πρέπει να έχει έρθει από καμιά κηδεία, ή να έχει κάνει κάνα φόνο πριν!!! Ηρεμία θέλει και αυτοσυγκέντρωση. Μη ξεχνάτε...Δείτε περισσότερα
Βίκυ Τάσιου Μάριε πρόσφατα διάβασα τα παραμύθια του μυαλού.
Υπέροχες ιστορίες τρόμου/φαντασίας 
Όταν έκλεισα το βιβλίο δεν ένιωσα φρίκη και τρόμο. ...
Δείτε περισσότερα
Μάριος Καρακατσάνης Είναι αυτό που έλεγα πριν Βίκυ! Ότι θέλω να δημιουργήσω ένα δικό μου στυλ γραφής περνώντας βαθυστόχαστα μηνύματα αλλά και με λυρισμό. Από τι φαίνετε το καταφέρνω και ναι είναι σε όλα τα έργα μου!
Βίκυ Τάσιου Πες μας λίγα λόγια για την "ΑΜΥ " για να την γνωρίσει ο κόσμος
Μάριος Καρακατσάνης Η Άμυ είναι το αγαπημένο μου έργο. Περιγράφω την ιστορία μιας κοπέλας όπως εκείνη αντιλαμβάνεται τον έρωτα και την αγάπη. Όπως εκείνη αντιλαμβάνεται την προστασία των ανθρώπων της ζωής σου. Το έγκλημα και την τιμωρία. Δικάζει και κατά δικάζει. Γιατί η Άμυ δεν έχει τις αλυσίδες της λογικής που κρατάνε όλους εμάς δέσμιους. Η Άμυ είναι το βαθύτερο και πιο ειλικρινές εγώ μας.
Panos Gallos Καλησπερα και απο εμενα Μαριε.Αυτην την περιοδο γραφεις καποιο βιβλιο;
Αν ναι θα μπορουσες να μας δωσεις μια μικρη ιδεα;
Μάριος Καρακατσάνης Καλησπέρα! Ναι γράφω το σπίτι του Κάιν. Πρόκειται για ένα θρησκευτικό θρίλερ όπου θα ταράξει τα ψεύτικα νερά του καθωσπρεπισμού και των δήθεν της κοινωνίας αλλά ειδικότερα της εκκλησίας που μας μαθαίνει ότι ο Θεός είναι τιμωρός έμπορος, που αν δε του τ...Δείτε περισσότερα
Βίκυ Τάσιου Μάριε, όλα τα βιβλία σου έχουν εξαιρετικές κριτικές. 
Πώς νιώθεις για αυτό?
Μάριος Καρακατσάνης Νιώθω χαρούμενος και παίρνω κουράγιο για να συνεχίσω! Και μάλιστα με την ίδια ταπεινότητα και όρεξη για δουλειά όπως ξεκίνησα.
Panos Gallos Θα ηθελα να ρωτησω ασχολεισαι και με κατι αλλο εκτος της συγγραφης;
Μάριος Καρακατσάνης Για 10 χρόνια υπήρξα τεχνικός υπολογιστών στην αλυσίδα Multirama και αφού έκλεισε δούλευα τεχνικός στην Vodafone. Τώρα είμαι υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων των εκδόσεων Όστρια.
Tzia Gomostioti Τι βιβλιο διαβαζετε αυτην την εποχη?σας ευχαριστουμε πολυ
Μάριος Καρακατσάνης Αυτή την περίοδο δεν διαβάζω τίποτα γιατί γράφω το νέο μου έργο. Ο λόγος είναι γιατί φοβάμαι μην επηρεαστώ από κάτι ή αθέλητα αντιγράψω κάτι με το να το έχω υποσυνείδητα στην μνήμη μου.
Elsa Pazolidou Απ όσο γνωρίζω,εργάζεστε σ έναν εκδοτικό οίκο!!!Πώς τα συνδυάζετε αυτά τα δύο;;;Σας μένει χρόνος για προσωπική ζωή;
Μάριος Καρακατσάνης Σωστά το λέτε! Η αλήθεια είναι ότι από μικρός ήμουν και είμαι λίγο απομονωμένος. Είμαι 39 ετών και έχω πάει 2 φορές μόνο σε Club, δεν πίνω αλκοόλ, ούτε καφέ. Φέτος στην παρουσίαση μου στην Κρήτη με παρέσυραν λίγο οι ομότεχνοι αλλά επανήλθα πάλι στα φυσ...Δείτε περισσότερα
Βίκυ Τάσιου Μάριε ασχολείσαι και με ποίηση. 
Πες με λίγα λόγια για αυτό.
Μάριος Καρακατσάνης Η γραφή αυτή είναι ένα άλλο μεγάλο κομμάτι στην ζωή μου. Καταρχάς δεν αποδέχομαι ότι γράφω ποιήματα. Και σαφέστατα δεν είμαι ποιητής. Είναι ιεροί χαρακτηρισμοί αυτοί και δε τους αξίζω στο παραμικρό. Τα πεζογραφήματα μου λοιπόν, είναι ο τρόπος να εκφρά...Δείτε περισσότερα
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑ Μάριος Καρακατσάνης Είσαι καλύτερος ποιητής από τους σύγχρονους ποιητές που κυκλοφορούν Μάριε. Εχεις ένα πηγαίο λυρισμό. Μου αρέσει αυτή η ταπεινότητα της ψυχής σου που ποτέ δεν τολμάει να χαρακτηρίσει τον ευατό σου ποιητή.
Elsa Pazolidou Έχω παρατηρήσει ότι η λογοτεχνία τρόμου,όσο πάει κι ανεβαίνει κλίμακα στις προτιμήσεις των αναγνωστών.Το βλέπω και σε μένα αυτό,αχαχαχ!!!Που νομίζετε ότι οφείλεται αυτό;;;
Μάριος Καρακατσάνης Μα φυσικά γιατί ο κόσμος βαρέθηκε να διαβάζει για έρωτες, για παλιές αγάπες, για το στυλ σε βρήκα μετά από χρόνια μονάκριβε μου αλλά σε έχασα γιατί σε πάτησε το τραίνο, και κυρίως γιατί άρχισαν προκλητικά πλέον όλες οι ιστορίες να επαναλαμβάνονται. Θα διαβάσεις ένα βιβλίο της τάδε συγγραφέα και ξέρεις όχι μόνο ότι το έχει γράψει εκείνη αλλά και πως θα τελειώσει!
Elsa Pazolidou Πόσο δίκιο έχετε!!!
Adonis Rodousakis Τον γνώρισα πριν δύο βδομάδες!!! Σούπερ τύπος!

Βίκυ Τάσιου Θα ήθελα Μάριε να μου πεις αν θα ήθελες κάποιο από τα βιβλία σου να γίνει ταινία ή σειρά.? 
Αν ναι ποιό θα ήταν αυτό?
Μάριος Καρακατσάνης Ναι θα το ήθελα πάρα πολύ! Και φυσικά θέλω την Άμυ! Και το αστείο είναι ότι και ο κόσμος το ζητάει διακαώς! Αλλά στην Ελλάδα ζούμε. Ας αγοράσουμε καλύτερα κανένα τουρκικό σήριαλ.
Τάσος Σαντοριναίος Απ ότι διάβασα στο site του κ.Καρακατσάνη, ο ίδιος είναι δυσλεκτικός. Πιστεύει ότι το σχολείο βοηθάει στην πρόοδο των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, ή τα αποθαρρύνει; Ευχαριστώ.
Μάριος Καρακατσάνης Ελάχιστα βοηθούν. Τόσο λίγα που είναι ανίκανα να κάνουν την διαφορά. Οι δάσκαλοι έμαθαν να λένε «Έλα μωρέ βρήκαμε όλοι την καραμέλα ότι είναι δυσλεκτικό το παιδί. Τεμπέλης είναι!» και αδιαφορούν πλήρως. Ενίοτε βαριούνται κιόλας γιατί σου λέει έχω 50 π...Δείτε περισσότερα
Τάσος Σαντοριναίος Δυστυχώς, νομίζω ότι έχετε δίκιο.. Ευχαριστώ
Βίκυ Τάσιου Μάριε θα ήθελα να στρέψω τώρα την συζήτηση σε ένα πολύ σημαντικό για μένα θέμα.
Εδω και χρόνια από μικρός παλεύεις με την δυσλεξία. 
Θα ήθελα πρώτον να μου πεις πως πρέπει να αντιμετωπίζει ένας γονιός το παιδί του όταν αυτό αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες....
Δείτε περισσότερα
Μάριος Καρακατσάνης Θα πρέπει ο γονέας να είναι εξοπλισμένος με κυριολεκτικά αστείρευτη υπομονή. Να είναι πάντα εκεί όταν θα το χρειαστεί το παιδί του και κυρίως να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει με αληθινή πυγμή και τσαμπουκά τους αδιάφορους δασκάλους. Να το μάθει ότι δε...Δείτε περισσότερα
Βίκυ Τάσιου Ποια πιστεύεις ότι είναι η αντιμετώπιση των δασκάλων και του σημερινού εκπαιδευτικού συστήματος στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες όταν το ποσοστό αυτο αύξανεται κάθε χρόνο ραγδαιά ?
Μάριος Καρακατσάνης Δυστυχώς οι εποχές δεν έχουν αλλάξει. Μπορεί από την εποχή την δική μου που ο όρος δυσλεξία δεν υπήρχε καν, τώρα να απέκτησε όνομα και τρόπο αντιμετώπισης, επί του πρακτέου οι συμπεριφορές της πλειοψηφίας των δασκάλων παραμένουν ίδιες. Αδιαφορία και έλ...Δείτε περισσότερα
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Μάριε πιστεύεις ότι τα άτομα με δυσλεξία είναι θύματα << Bullying >> ..πόσο θα βοηθήσει να μην γίνετε αυτό το σχολείο ή ακόμα και το περιβάλλον του παιδιού....???
Μάριος Καρακατσάνης Είναι και θα είναι πάντα θύματα Bullying γιατί τα παιδιά δε ξέρουν τι κακό κάνουν όταν κοροϊδεύουν το διαφορετικό. Και δε το ξέρουν γιατί οι γονείς τους δε φρόντισαν να τα διδάξουν. Αν οι ίδιοι δεν έχουν πεδία πως θα την μεταφέρουν στα παιδιά τους; Αν ...Δείτε περισσότερα
Βίκυ Τάσιου Μάριε μπορεί να ακουστεί σκληρό αυτό που θα πω αλλά απο προσωπική μου εμπειρια η πλειοψηφία των δασκάλων αδιαφορούν αλλά και τιμωρούν αυτά τα παιδιά καθώς είναι ζωηρά. 
Πώς πρέπει ένας δάσκαλος να προσεγγίζει ένα τέτοιο παιδί και τι πρέπει να κάνει επιτέλους η πολιτεία που αδιαφορεί για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Μάριος Καρακατσάνης Βίκυ μου δε θα πρέπει καν ένας τέτοιος άνθρωπος να είναι δάσκαλος. Και μόνο που είναι σε αυτή την θέση και δε μπορεί να διαχωρίσει ένα παιδί με δυσλεξία από ένα άλλο παιδί, τι να λέμε! Και οκ άντε και δε το καταλαβαίνει γιατί υπάρχουν και παιδιά που εί...Δείτε περισσότερα
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑ Μάριος Καρακατσάνης Δάσκαλος δεν είναι αυτός που μπορεί να σε μάθει να γράφεις πέντε αράδες γράμματα. ΔΑΣΚΑΛΟΣ είναι αυτός που έχει τη δύναμη να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.
Βίκυ Τάσιου Θα ήθελες τώρα να σε ρωτήσω αν έχει υπάρξει κάποιο βιβλίο τρόμου που δεν άντεξες να το διαβάσεις ή που ένιωσες για οποιονδήποτε λόγο φρική ή φόβο?
Μάριος Καρακατσάνης Όχι ποτέ! Αντίθετα γελάω και μάλιστα κατά 90% πέφτω πάντα μέσα ως προς την εξέλιξη της υπόθεσης. Και όταν με ρωτάνε «ρε θηρίο που το ήξερες ότι θα γίνει έτσι;» η απάντηση είναι απλή. «Γιατί και εγώ αυτό θα έκανα-έγραφα…»
Βίκυ Τάσιου Μάριε υπάρχει κάποιο άτομο που διαβάζει πρώτο τα βιβλία σου πριν εκδοθούν?
Μάριος Καρακατσάνης Ναι! Και όχι 1 αλλά 4!!! Μου λένε την γνώμη τους, αν έχω αφήσει κάπου καινά, διορθώνουν ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Είναι οι άνθρωποι τις καρδιάς μου και πλέον οικογένεια μου. Τους αγαπώ πολύ!
Panos Gallos Τι πιστευεις οτι ειναι αυτο που κανει ενα βιβλιο να ξεχωριζει;
Μάριος Καρακατσάνης Το να ξυπνήσει στον αναγνώστη συναισθήματα εκτός καθημερινότητας. Να τον προβληματίσει, να τον κάνει να αναρωτηθεί αν αυτό που διάβασε παρόλο που μπορεί να αντικρούει τα δικά του πιστεύω, επειδή τεκμηριώνεται σωστά, μήπως τελικά έχει δίκιο και η άλλη άποψη; Με άλλα λόγια να του ανατρέψει ότι είχε μάθει ως τώρα και να το κάνει με τέτοιο τρόπο ώστε να ανοίξει μια νέα δίοδο επικοινωνίας και σκέψης με τον αναγνώστη.
Panos Gallos Στην αρνητικη κριτικη πως αντιδρας και ποσο σε επιρρεαζει;
Μάριος Καρακατσάνης Την προτιμώ περισσότερο από την θετική. Αρκεί φυσικά να είναι καλοπροαίρετη. Με τα καλά σχόλια ξέρεις απλά τι να μην αλλάξεις. Με τα αρνητικά όμως μπορείς να γίνεις καλύτερος! Αρκεί να γράφεις επειδή πραγματικά το αγαπάς και όχι για να το παίξεις συγγραφέας. Εκεί φαίνετε αμέσως αυτή η διαφορά, αφού όταν κάποιος του χαλά την εικόνα της «τελειότητας» τους, αφηνιάζουν.
Βίκυ Τάσιου Μάριε γιατί διάλεξες να γράφεις λογοτεχνία τρόμου?
Ποιό ήταν το ερέθισμα για αυτό?
Μάριος Καρακατσάνης Πάντα μου άρεσε ο τρόμος. Από μικρό παιδί! Δε ξέρω γιατί αλλά ανέκαθεν με τράβαγε το μεταφυσικό και το ανεξήγητο. Μεγαλώνοντας η αγάπη αυτή κορυφώθηκε μέχρι που την έκανα επάγγελμα!
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Μάριε πως θα περιέγραφες σε ένα φίλο την <<Αμυ>> άλλα σαν απλός αναγνώστης και όχι σαν τον συγγραφέα της...
Μάριος Καρακατσάνης Θα την περιέγραφα ως την απόλυτη γυναίκα. Που τολμά να κάνει ότι όλοι σκεφτόμαστε, αλλά μας εμποδίζουν οι αλυσίδες τις λογικής.
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Εσένα υπάρχει κάτι να σε τρομάζει...και δεν εννοώ βιβλίο....
Μάριος Καρακατσάνης Ναι φυσικά! Τις ενέσεις! Δείξε μου σύριγγα και θα τρέχω πανικόβλητος!
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Μάριε ποια κατά την γνώμη σου είναι τα προσόντα που πρέπει να έχει κάποιος για να μπορεί να γράψει...??
Μάριος Καρακατσάνης Να μπορεί να εκφράζει γραπτός τις σκέψεις του, να έχει φαντασία και κυρίως να γράφει γιατί το αγαπά. Και όχι για να λέει ότι είναι συγγραφέας. Φυσικά η συγγραφή είναι κάτι που δε διδάσκετε αλλά η το έχεις η δε το έχεις. Κατά την γνώμη μου τα σεμινάρια ...Δείτε περισσότερα
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑ Μάριος Καρακατσάνης Τα μέσα μεταφοράς σε πάνε μέχρι ενα σημείο. Μόνο η φαντασία σε πάει παντού.
Λία Μελαχροινού Ως αναγνώστης, τι βιβλία προτιμάτε να διαβάζετε; Eυχαριστώ!
Μάριος Καρακατσάνης Διαβάζω τα πάντα για να μπορώ να έχω άποψη. Όταν όμως θέλω κάτι που πραγματικά να με ευχαριστήσει τότε επιλέγω λογοτεχνία φαντασίας τρόμου ή φαντασίας τόσο σύγχρονων όσο και νέων συγγραφέων.
Maria Nikolaidou Καλοταξιδο το βιβλιο σου Μαριε το οποιο το εχω στα αδιαβαστα να δω ποτε θα το πιασω ..Εχω ακουσει τα καλυτερα και σου ευχομαι καλη επιτυχια ...Εγω θα ηθελα να ρωτησω απο τα βιβλια σου ποιος ειναι ο αγαπημενος σου ηρωας και γιατι;
Μάριος Καρακατσάνης Ξεχωρίζω την Άμυ γιατί είναι ένας άνθρωπος χωρίς αναστολές. Δεν τον νοιάζει η λογική, αρκεί να επιφέρει δικαιοσύνη. Με άλλα λόγια, σε αντίθεση με πολλούς από εμάς εκείνη, δεν έχει απωθημένα.
Βίκυ Τάσιου Μάριε εχθές ήταν για σένα μια σημαντική μέρα και αναφέρομαι στην βράβευση από την εκδήλωση της ΟΥΝΕΣΚΟ. 
Πες μας δύο λόγια για αυτό.
Μάριος Καρακατσάνης Ήταν εντελώς ξαφνικό! Μου τηλεφώνησαν σήμερα το πρωί και μου λένε «Μπορείτε στις 5 το απόγευμα να είστε στην εκδήλωση της Ουνέσκο που θα την παρουσιάσει ο πρόεδρος της; Είστε καλεσμένος» είπαν ναι και ξαφνικά στην απονομή των βραβείων άκουσα το όνομα μου! Δεν μπορούσα να το πιστέψω!!! Απίστευτη χαρά και τιμή που δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια!
Βίκυ Τάσιου Έχεις σε κάποιο από τα βιβλία σου ιδιαίτερη αδυναμία και αν ναι σε ποιό και γιατί?
Μάριος Καρακατσάνης Στο Ξύπνημα γιατί ήταν το πρώτο βιβλίο που έγραψα (και κατά συνέπεια εκδόθηκε) όταν ήμουν 26 ετών.
Ευα Κουτσουμπα Καλησπέρα Μαρίε. Τελικα θα γίνει θεατρικό η Αμύ και φετος να περιμενουμε την συνεχεια
Μάριος Καρακατσάνης Το θεατρικό θα αργήσει πολύ γιατί προέχουν άλλες δουλειές από την πλευρά του σεναριογράφου και του σκηνοθέτη. Όμως παραμένει στα σχέδια μας. Το Β μέρος της Άμυ θα το ξεκινήσω μόλις με τι καλό τελειώσω αυτό που γράφω τώρα.
Ευα Κουτσουμπα Ευχαριστω Μαριε μου. Θελω μια ενημερωση οταν με το καλο, ελπιζω να εχω ηδη γεννησει για να τρεξω απο τους πρωτους να το δω.
Maria Grammenou Πίστευυετε ότι υπαρχουν νέοι συγγραφείς στις μέρες μας σαν κι εσάς που έχουν να δώσουν πολλα στην λογοτεχνια??Ποια ονόματα ξεχωριζετε?
Μάριος Καρακατσάνης Φυσικά και υπάρχουν! Και μάλιστα πάρα πολλοί! Ονόματα δε θέλω να αναφέρω γιατί είμαι φίλος με όλους και δε θέλω να ξεχάσω κανέναν (Λόγο της διάσπασης προσοχής).
Βίκυ Τάσιου Μάριε πιστεύεις ότι η τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν απομακρύνει τους ανθρώπους από το διάβασμα?
Μάριος Καρακατσάνης Πάρα πολύ! Κάποτε στα τρένα, στα λεωφορεία στις παραλίες έβλεπες ανθρώπους που κρατούσαν ένα βιβλίο στο χέρι. Τώρα όλοι με κινητά και tablet να χαζολογάνε στο FB.
Βίκυ Τάσιου Τελικά Μάριε συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι?
Μάριος Καρακατσάνης Αν θες να λέγεσαι συγγραφέας με ότι αυτό συνεπάγετε, δηλαδή να ξεχωρίζεις από τον σωρό, να έχεις φρέσκιες ιδέες χωρίς να κουράζεις τον αναγνώστη κλπ κλπ θα πρέπει να έχεις έμφυτο ταλέντο. Άρα γεννιέσαι έτσι. Δε μπορεί κάποιος να σου μάθει τίποτα παραπά...Δείτε περισσότερα
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑ Πόσο συμφωνώ!!!!!!!!
Βίκυ Τάσιου Τι μουσική σου αρέσει να ακούς? 
Ποιό είναι το αγαπημένο σου τραγούδι?
Μάριος Καρακατσάνης Ακούω ΡΟΚ Ελληνικό και ξένο. Όταν γράφω όμως ακούω ένα είδος μουσικής που ονομάζετε emotional music (Gothic) η οποία με παρασέρνει σε απίστευτους κόσμους βοηθώντας με να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη. Αγαπημένο μου κομμάτι είναι το Υπόγεια Ρεύματα - Σαν φως.
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Μάριε βραβεύτηκες και χθες από την Ουνέσκο και το 2015 για την συγγραφή νουβέλας με το βραβείο
λογοτεχνίας του Φανταστικού – Larry Niven σε πανελλήνιο διαγωνισμό...και δεν ξέρω αν μου διαφεύγει και κάτι άλλο ακόμα...αλλά αναρωτιέμαι στα αλήθεια...βοηθά αυτή η αναγνώριση/βράβευση έναν συγγραφέα...??? Και αν ναι...πως...
Μάριος Καρακατσάνης Ουσιαστικά όχι δεν τον βοηθά επί της ουσίας. Είναι απλά μια αναγνώριση για τον ίδιο και τους κόπους του. Για τον αναγνώστη δεν λέει τίποτα. Αν δεν του αρέσει το στυλ σου θα σε προσπεράσει.
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Μίλησε μας για τον άνθρωπο Μάριο πέρα από τις ιδιότητες σου...τι σε κάνει ευτυχισμένο, τι περιμένεις και ονειρεύεσαι σε προσωπικό επίπεδο, τι σε κάνει να γελάς, τι σε νευριάζει, πες μας ότι θες εσύ....
Μάριος Καρακατσάνης Όταν δεν είμαι κλεισμένος στον εαυτό μου και στο σπίτι μου φαινόμενο αρκετά σύνηθες, μου αρέσουν οι στιγμές με τους φίλους μου. Και πάλι μη φανταστείτε κάτι ξέφρενο! Οικογενειακές καταστάσεις. Σπίτι με μουσικούλα, φαγητό, χαλαρή κουβέντα, ενίοτε βραδιά με μαραθώνιο ταινιών και κανένα επιτραπέζιο.
Μάριος Καρακατσάνης Καλησπέρα σε όλους και όλες! Καταρχάς να ευχαριστήσω πάρα πολύ την ομάδα αλλά και τα μέλη της για την τιμή που μου κάνουν να είμαι σήμερα εδώ και να απαντήσω στις ερωτήσεις σας. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη καλησπέρα Μάριε...εμείς σε ευχαριστουμε...και είναι δίκη μας η τιμή και η χαρά... η παρουσία σου σήμερα εδώ...
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Υπάρχουν μυστικές <<συνταγές>> για να γράψει κάποιος ένα κάλο βιβλίο...??
Μάριος Καρακατσάνης Κατά την ταπεινή μου άποψη ναι. Ποτέ, μα ποτέ μην δημοσιεύσεις όχι μόνο ένα βιβλίο αλλά ακόμα και ένα μικρό κείμενο-πεζό αν πρώτα δεν έχεις κλάψει, τρομάξει, φοβηθείς, συγκινηθείς ο ίδιος. Μόνο έτσι θα κάνεις την διαφορά. Αγγίζοντας πραγματικά τον αναγνώστη,
Elsa Pazolidou Ναιιιιιι!!!!!!!
Βίκυ Τάσιου Μάριε σε ευχαριστώ προσωπικά για αυτήν την συνέντευξη. 
Σε ευχαριστώ γιατί μέσα από τον δικό σου αγώνα με τις μαθησιακές δυσκολίες σε βλέπω σαν παράδειγμα και παίρνω κουράγιο για το δικό μου παιδί. 
Για τον γιο μου που κάθε μέρα δέχεται τον ρατσισμό α...
Δείτε περισσότερα


Μάριος Καρακατσάνης Εγώ σε ευχαριστώ για την ευκαιρία αυτή που μου έδωσες μέσα από την υπέροχη ομάδα σου. Ελπίζω να βοήθησα όσο μπορούσα.
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Μαριε ηταν ιδιαιτερη η χαρα που σε γνωρισα καλυτερα σημερα...που ειδα εναν νεο αντρα να μην το βαζει κατω και να το παλευει και να το κανει αυτος και οχι η τυχη να του...<<καθεται..>> το καθετι που του αρεσει και βαζει στοχο. Χαιρομαι που γνωρισα ενα α...Δείτε περισσότερα
Μάριος Καρακατσάνης Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Καλλιόπη για τα καλά σου λόγια! Η χαρά ήταν όλη δική μου!
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη και επισης να σου πω οτι γουσταρω πολυ που εισαι εντελως ακομπλεξαριστος...και να σου πω και κατι...να το κανεις και αυτο βιβλιο...δειξτο μας Μαριε...γιατι διαβαζοντας κανεις αφομιωνει καλυτερα...μπας και



Μάριος Καρακατσάνης Γιατί όχι; Επειδή είμαι αυθόρμητος πολύ (όπως θα κατάλαβες) όταν μου έρθει αυτή η ιδέα φυσικά και θα την κάνω!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου